Własność intelektualna

Doradzamy w zakresie:

  • praw własności intelektualnej, własności przemysłowej, mediów i nowych technologii;
  • strategii ochrony utworów prawno-autorskich, oznaczeń, wzorów, wynalazków, tajemnic handlowych i domen internetowych;
  • umów dotyczących produkcji i dystrybucji utworów audiowizualnych, merchandisingowych i sponsorskich, marketingowych (reklamowych) oraz z domami mediowymi oraz dotyczących programów komputerowych lub systemów teleinformatycznych;
  • sporów dotyczących m.in. naruszenia praw do znaków towarowych, patentów, wzorów przemysłowych i użytkowych oraz utworów (w tym programów komputerowych i utworów audiowizualnych), czynów nieuczciwej konkurencji, naruszenia dóbr osobistych, praw do domen internetowych, odpowiedzialności za treści zamieszczane w Internecie;
  • regulaminów serwisów internetowych, promocji, konkursów;
  • ochrony danych osobowych i prywatności;
  • spraw dotyczących organizacji zbiorowego zarządzania;
  • marketingu „towarów wrażliwych”, prowadzenia gier losowych i zakładów wzajemnych.

Nasze przewagi konkurencyjne:

  • mamy doświadczenie w reprezentowaniu klientów w sprawach nowatorskich, o charakterze precedensowym;
  • rozumiemy potrzeby i ograniczenia biznesowe wynikające ze strategii oraz specyfiki sektora klienta;
  • oferujemy nieszablonowe rozwiązania dopasowane do szybko zmieniających się warunków rynkowych;
  • dogłębna znajomość procedury sądowej w sprawach z zakresu prawa własności intelektualnej pozwala nam efektywnie planować strategie procesowe i egzekucyjne.

Zarządzający praktyką:

Zespół

Wybrane doświadczenia

W gronie naszych klientów znajdują się między innymi:

  • Ryanair
  • New Look
  • Fremantle Media Polska
  • LIDL
  • BNP Paribas
  • Wolters Kluwer
  • KOBALT MUSIC RAL
  • Allegro
  • Schulke
  • Tauron Dystrybucja
  • PGNiG
Ta witryna jest zarejestrowana na wpml.org jako witryna w budowie.