
Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa autorskiego, filmowego, mediów i reklamy.
Doradzała przy codziennych aspektach działalności nadawców radiowych i telewizyjnych, wydawców prasy i domów mediowych. Konsultowała różnorodne akcje marketingowe, kampanie reklamowe produktów sensytywnych, lokowanie produktów i sponsorowanie audycji. Posiada duże doświadczenie w tworzeniu i negocjowaniu umów, których przedmiotem są prawa autorskie i pokrewne. Była zaangażowana w obsługę prawną wielu produkcji filmowych i telewizyjnych oraz wspierała prawnie tworzenie ramówki nowego programu telewizyjnego. Łączy znajomość prawa z wyczuciem realiów branży kreatywnej.
Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie.
Absolwentka Podyplomowego Studium Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Szkoły Prawa Brytyjskiego i Europejskiego – British Law Centre przy Uniwersytecie Warszawskim we współpracy z University of of Cambridge.