„Potrzeba 20 lat, aby zbudować reputację firmy i zaledwie 5 minut by ją zniszczyć” – ta złota myśl Warrena Buffeta, która na co dzień znajduje odzwierciedlenie w świecie biznesu, była punktem wyjścia do warsztatu WKB dedykowanego członkom KIG.

O tym jak najlepiej wykorzystać przysłowiowe 5 minut i strategicznie przygotować się do zarządzania kryzysem medialnym, mówiła Paulina Maślak-Stępnikowska (senior associate) z praktyki prawa własności intelektualnej i TMT, we współpracy z Agnieszką Wiercińską-Krużewską (partner) oraz Tamarą Surman, dyrektor ds. relacji biznesowych i marketingu.

W trakcie warsztatu eksperci poruszyli następujące kwestie:

  • Jak zbudować strategię komunikacji firmy w czasie kryzysu?
  • Czy można wstrzymać publikację?
  • Czy każdy tekst można autoryzować?
  • Co zrobić kiedy opublikowane informacje są nieprawdziwe albo krzywdzące?
  • Czy można zablokować informacje w internecie?
  • Media społecznościowe – jak reagować na czarny PR?

Warsztat był współorganizowany przez Krajową Izbę Gospodarczą i kancelarię WKB.