Po miesiącach intensywnej pracy przedstawiamy Państwu raport „Reklama online w grach wideo i e-sporcie”, przygotowany przez ekspertów kancelarii WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr.

Raport podsumowuje uwarunkowania biznesowe i prawne reklamy online, w tym w grach wideo i e-sporcie. Powstał z myślą o markach, dla których reklama digital i zaangażowanie w gaming i e-sport budzi wątpliwości. Dzieląc się naszą wiedzą oraz przemyśleniami ekspertów zaproszonych do współpracy, chcemy przybliżyć świat, który daje reklamodawcom wiele możliwości.

Publikacja powstała przy współpracy z praktykami rynku, m.in. OLX, Ekstraklasa, Wisła Kraków, MediaOn, Next Level Agency, PZC, Kampania Piwowarska S.A. Oddanie głosu ekspertom i pokazanie na przykładach dobrych praktyk, sukcesów i wyzwań to najmocniejszy fundament, na którym powstał raport.

Dziękujemy wszystkim partnerom raportu, którzy podzielili się swoimi przemyśleniami i bez których jego powstanie nie byłoby możliwe.

Autorami raportu są członkowie naszego zespołu IP/TMT: Paulina Maślak-Stępnikowska, Emanuel Wanat, Aleksandra Bączykowska, Aleksandra Burda-Kiryłło, Julia Jewgraf, Klaudia Kacprzyk, Klaudia Radwańska, Stanisław Wasilewski.

Raport powstał nie tylko jako wyraz naszej znajomości regulacji i wieloletniej aktywności na styku prawa i biznesu. Wielu z naszych prawników to aktywni gracze, dla których gry to także pasja.

Raport można pobrać TUTAJ.